marți, 29 iunie 2010

Un site&blog nou!

Iată ca bunul meu prieten, Mohamed Lamgouni, m-a ajutat cu un site care este și blog în același timp.
Fiecare pereche de miri are propria pagină, exact ca la un blog, iar noi, ca prestatori de servicii, avem o interfață simplă, prin care ne facem cunoscute serviciile, proiectele, exact ca la un site.

Mohamed, alias ”Moha”, pasionat fiind de tot ce mișcă în zona CG (grafică computerizată & animație computerizată), a implementat o idee deosebit de valoroasă. Vreau să îi mulțumesc pe această cale, deoarece mi-a demonstrat că poate fi cu mult mai deștept și inspirat decât un grup de oameni la care am apelat pt vechiul site.

Iată pe ce am irosit niște bani, timp și nervi... Nu zic că vechiul site arăta rău ca design, dar nu se potrivea cu ideea mea de nuntă (d.p.d.v. cromatic era dezastru și n-avea nimic de a face cu evenimentul numit nuntă...):






...și iată până la urmă ce am obținut cu ajutorul lui Med, după ce am completat un brief de creație:



Puteți accesa site-ul nostru dând click aici. Enjoy it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu