duminică, 12 ianuarie 2020

Cerere in casatorie...filmare întâmplătoare!


 Salutare!



Nu stiu finalul poveștii, ale cărei frânturi am filmat-o azi-noapte...
Dar, limbajul corpului fetei arată un posibil eșec.
Sunt obișnuit să filmez ”laurii succesului în relații”: nunți, botezuri, petreceri...acolo unde oamenii sunt împreună pentru a celebra rezultatul momentelor de succes în relații.
Dar, iată că uneori, până la astfel de momente de celebrare, au loc  și refuzuri. Sunt momente în care îți dai seama că durerea sufletească poate fi mai mare decât cea fizică. În ceea ce mă privește, știu despre ce vorbesc, pentru că am gustat cu generozitate din ambele.
Poate că astfel de momente ne fac atenți. Și ne conduc, dacă suntem sinceri cu noi înșine, dacă vrem să învățam, dacă avem suficientă răbdare, către momentele în care vom sărbători. ...Și pe unele dintre acestea le voi filma. :)

Am filmat totul ca un curios, dar am editat materialul cu compasiune.
Nu aș fi observat scena, dacă la ora 2 noaptea nu aș fi auzit zgomotul artificiilor.
Am ezitat în a posta acest video...Nu știu cum veți reacționa la asta.
Pe amândoi oamenii filmați îi admir: pe el pentru că a acționat și a avut curajul să facă asta, iar pe ea, pentru că a fost sinceră la acel moment.

Voi ce părere aveți..?

Să fiți iubiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu