miercuri, 23 octombrie 2013

Satisfacție la filmarea de nuntă (e plăcut să fii recomandat)

  
 
    Sau, ca să-l citez pe Lavinius (ginerică), ”Da, categoric!”
   Așa cum spuneam într-o postare anterioară, pasiunea este cea care mă definește. Îmi place să filmez oameni fericiți, să editez filmele de nuntă și am mari satisfacții atunci când știu că mirii beneficiari de serviciile noastre video sunt atât de mulțumiți, încât ne recomandă și altor oameni.
 Așa s-a întâmplat la această nuntă a Loredanei și a lui Lavinius. Am fost recomandat de câtre nași, iar eu am aflat de acest lucru...când am ajuns cu alaiul la ei :) (Nașii au dorit să fie o surpriză pentru mine. Și m-am bucurat să-i revăd într-un moment de sărbătoare a iubirii, așa cum este nunta!)
  Mulțumesc!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu