joi, 17 mai 2012

Pentru iubitorii de raliuri am un teaser special pentru raliul organizat de Seaside Roads.
L-am realizat la solicitarea organizatorului împreună cu o echipă formată de:
Costin Dincă - alias ClickArt;
Alin Ciprian;
Laura & Decebal Bănică.

 ”Fiarele” cu care am filmat sunt 3 Canon 5D Mark II, trepiede, Steadycam Merlin (bătut de vânt - prietenii știu de ce...:).
De reglajul Merlinului s-a ocupat Alin, care are niște abilități speciale - și căruia vreau să-i mulțumesc pentru sprijinul oferit necondiționat. 
De asemenea, trebuie să-i mulțumesc și lui Costin pentru buna colaborare. Costin și Alin sunt cunoscuți (mai mult) ca fotografi și același talent l-au demonstrat și la filmările acestui eveniment.

Din punctul meu de vedere, raliul a fost o reușită, iar montajul pe care l-am conceput vreau să reliefeze sentimentul pe care îl au împătimiții acestui sport cu motor...

Acest eveniment, ne-a dat posibilitatea să lucrăm mai mult împreună și îmi doresc ca acest lucru să se repete.

Am decis cu Costin, ca acestei echipe să-i dăm numele ”Click Team Video Production”. Enjoy it! PS: Cu siguranță voi mai posta și alte clipuri din concurs.
 Răbdare, pentru că a început sezonul de nunți :))

Apropo de fiare:
În imagini sunt alte două fiare stăpânite foarte bine și elegant de piloții lor:

Alexandru FILIP/Renault Clio R3 Maxi Evo și 


Dan GIRTOFAN/Skoda Fabia S2000.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu