vineri, 27 noiembrie 2009

Kiss - Mihaela și Aurelian


Pe globul ăsta, suntem 6,7 miliarde de suflete...Când văd că două suflete își unesc destinele, se potrivesc și își afișează dragostea sinceră, mă bucur nespus! Am o bucurie fantastică cu această îndeletnicire a mea: să filmez (unele dintre) aceste momente. Pentru aceasta, pun la dispoziția mirilor toată dragostea, pasiunea și tehnica mea pentru această meserie, pentru ca filmul să redea cât mai mult frumusețea acestor momente ce le filmez.
Clipul ce urmează este un exemplu. Acești doi oameni, Mihaela și Aurelian, se iubesc și nu se sfiesc să arate acest fapt. Le doresc și lor Casă de Piatră!
Clipul, da, este un sărut continuu :)




Fotografia de nuntă a fost realizată de Alexandra Sudacal;

La montajul clipului, a contribuit foarte mult și Laura, iar filmarea îmi aparține.
Melodia este aleasă de miri: Ornella Vanoni - L'Appuntamento
Zâmbetele, săruturile și buna dispoziție poartă semnatura lui Aurelian și a Mihaelei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu